søndag 30. januar 2011

Give away hos Anna



Anna Vasquez med bloggen Nested Yellow jewelry har en give away på bloggen sin med et vakkert, vakkert smykke i premie. Vanligvis bruker jeg ikke å skrive om give aways, bortsett fra når jeg har vunnet og ikke klarer å gjøre annet enn å juble og fortelle til alle som vil høre... men denne gangen kan man få et ekstra lodd for å skrive om give awayen, og jeg føler sterkt for å få så mange lodd som mulig. Så hva gjør man ikke. :)


Jeg vil samtidig anbefale den flotte bloggen til Anna på det varmeste, det er en fin blogg som er vel verdt et besøk eller fem.

5 kommentarer:

  1. Thank you so much for the lovely thoughts! Best of luck to you!

    Big Hugs,
    Anna
    {ny}

    SvarSlett
  2. Ikke rart du vil gjøre det du kan for å vinne det lekre smykket, det skjønner jeg godt :-) Takk for godt tips, denne må jeg være med på!

    Tusen takk for hyggelig hilsen på bursdagen min, dagen var helt topp :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Det er et vakkert smykke! Skjønner godt at du har lyst til å vinne det.

    SvarSlett
  4. Hei på dæi!
    SÅ godt å høre at du trengte innlegg mitt akkurat i dag:) Koselig:)
    Nåen dager treng man littekstra positivitet i livet sitt.
    Diktet skal æi hænge opp på rommet, så det e det første æi ser kvær mårra når æi våkne:)
    Mange gode klæmmer til dæi. Også håpe æi at dagen din blir fin:)

    SvarSlett

Kommentarer er stas!. :-)