fredag 13. mai 2011

Senga som forsvant

Bildet er lånt hos lovelyroomsandplaces.

Innlegget jeg skrev om nysenga forsvant. *POFF* 

Jeg prøver på nytt.

For noen dager siden ringte min mor og sa at hun, min far og svigermor hadde snakket sammen og bestemt seg for at de ville gi en ny seng i gave til Mannen og meg. Hurra! Vi har klart oss fint med en 120 cm bred seng i årevis, men jeg innrømmer glatt at det er superdeilig med ny, bredere seng. Luksus!
Senga ser kanskje ikke så eventyrlig ut som den på bildet jeg har funnet for å illustrere vidunderet, men det føles nesten like magisk. Hoho!

4 kommentarer:

  1. Heldige dere! Skulle gjerne hatt noen slike snillinger som gav meg ny seng også! 120cm seng på meg også - og seng er liksom det eneste møblet jeg ikke vil kjøpe brukt...madrassene iallefall.
    Nyt senga!

    :)

    SvarSlett
  2. Har hatt abstinenser et døgn nå..og når først jeg kom inn på bloggen så hadde det sagt poff hos meg også:(((((
    Jaja...man får vel bare være glad det ikke var verre og f.x heeele bloggen var borte!!!!! Det hadde blitt rabalder skal jeg love.Har jo blitt avhengig:)
    Heldiggrisen deg da som får ny seng....hørtes faktisk veldig deilig ut:)))))
    Kunne trengt en selv tror jeg..min er bred men jeg har lyst på forandring:))))
    GOd helg - la oss håpe det ikke blir mer tull nå da:))))
    toveklem:)

    SvarSlett
  3. Gratulere med ny seng..... Ønskeliste mi troner med akkurat det: ny seng....
    Bildet du har funnet var lekkert og stemningsfullt, men jeg håper deres seng står innendørs. Ellers er det jo deilig med en natt under stjernehimmelen, men bare en gang i blandt.
    Morsomt at du kalte bildene mine av kulene for kule.....

    SvarSlett
  4. Oooooohhhhh jaa denne senga har æ sedd bilde av før, den e helt nyyyyyydeli

    SvarSlett

Kommentarer er stas!. :-)