torsdag 12. mai 2011

Ny seng!

Bilde lånt fra lovelyroomsandplaces

I går ringte telefonen. Det var min snille mamma som ringte for å si at hun, pappa og svigermor hadde snakket sammen og bestemt seg for at de ville gi Mannen og meg en gave. En ny seng! Vi kunne gå i butikkene i byen vi bor i og finne oss en seng vi likte, og så skulle vi få den. For en gave! Hoho! Vi har klart oss fint med vår 120 cm brede seng i mange år, men det skal bli superdeilig å sove i en seng som er mye bredere og mykere og finere. Hipp, hurra! Vi kjøpte senga i dag, og i kveld skal vi sove i sus og dus.

Jeg har ikke noe bilde av herligheten, for strengt tatt er det jo bare en stor madrass, eller omtrent det i alle fall. Jeg føler at bildet jeg fant for å illustrere min nye seng beskriver godt hvordan det føles. Nærmest litt magisk.

1 kommentar:

  1. Så heldige dere er!!
    Tenk å sove sånn i skogen da... Herlig, men litt skummelt òg...;)
    Klem til deg♥

    SvarSlett

Kommentarer er stas!. :-)