tirsdag 31. mai 2011

Alt annet


Jeg har planlagt et lite selskap i huset i skogen i morgen. Grillselskap for å være helt nøyaktig. Og når man har sånne selskaper mens det fremdeles er mai må man nesten bare regne med at været ikke tillater at man er ute lenge. Derfor har dagen i dag handlet om å få huset i selskapelig stand. Sånne ting tar tid. Det er nesten så jeg angrer på hele grill-idéen, men heldigvis tar fornuften fatt og sier at det blir så fint når alt er gjort.


Så nå skulle huset sett vakkert ut fra innerst til ytterst, og jeg skulle sovet tornerosesøvnen min for lenge siden, men jeg snublet over et broderi mens jeg ryddet i en skuff (hvorfor rydder jeg i skuffer når jeg får besøk, det er jo ingen som kommer til å se i skuffa?). I alle fall, her sitter jeg langt på natt, og blogger om at jeg broderer julemotiv i mai. Og vet at broderiet neppe blir ferdig til jul.



3 kommentarer:

  1. Lykke til med selskapet, kommer helt sikkert til å kose seg...og det er ingen som ser i skuffer og skap (HELDIGVIS) så bare kos deg!

    Takk for fine trøstende ord!

    SvarSlett
  2. Haha - det kender jeg kun alt for godt. Jeg bliver også alt for let distraheret, når jeg rydder op. Så finder man lige en spændende bog. Eller giver sig til at sortere knapper eller bånd eller noget andet sjovt. Derfor tager det 100 år for mig at rydde op, og jeg bliver meget sjældent helt færdig med det.

    SvarSlett
  3. Kjenner meg altfor godt igjen! Hehe! Men tenker du blir ferdig til jul jeg!! :) Klem.

    SvarSlett

Kommentarer er stas!. :-)