fredag 18. juni 2010

Nølende skritt

Jeg begynner min tilværelse som blogger med små skritt. Tror det er tryggest sånn. Jeg skal nok bli tøffere etterhvert, men til å begynne med er jeg forsiktig. Jeg er nok ingen eventyrer sånn som Mummipappa, og jeg er heller ingen trygg morsfigur sånn som Mummimamma. Jeg vet ikke engang hvor jeg skal med denne bloggen, men jeg ble så fristet til å lage en blogg etter å ha besøkt så mange fantastiske blogger de siste månedene. Kanskje skal jeg ingen steder? Tiden vil vise, og veien vil nok enda en gang vise seg å være målet med det hele.

Når jeg ser på bildet av Mummimamma og Mummipappa så ser jeg at de også ser en smule bekymret ut. Kanskje liker de ikke rampelyset etter å ha stått i stille fred i vinduskarmen min i flere år?

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig hilsen! Jeg ser frem til å følge bloggen din og hvordan den vil utvikle seg ;-)

    SvarSlett
  2. spennende!
    det er mye gøy her ute, og man utvikler seg fort her inne.
    fine figurer, tror nok de vil like seg i rampelyset etterhvert.
    det hørtes så koselig ut å bo i et rødt hus i skogen...

    SvarSlett

Kommentarer er stas!. :-)